Stáhnout PDF

Docházkový systém IMES


Docházkový systém a docházkový terminál je komplexní profesionální řešení, které vám umožní pohodlně sledovat a vyhodnocovat pravdivou docházku vašich zaměstnanců. Hlavním obsahem docházkového systému IMES jsou automatické podklady pro tvorbu hrubých mezd (mzdové hodiny, přestávky), informace o skutečně odpracovaných hodinách zaměstnanců a přítomnosti na pracovišti včetně nepřítomnosti z pracovních důvodů (služební cesty apod)


Možnosti tvorby denní docházky

  • Pořízením, přes docházkový terminál nebo automaticky z denních pracovních výkazů a stazek (z modulu mzdy i provoz)



Pořízení denní docházky

  • Pro pořízení denní docházky máte možnost přizpůsobit formuláře pro danou skupinu osob (výběr sloupců, zastavování a doplňování hodnot)
  • Jednoduše můžete hromadně vygenerovat více řádků pro více osob - obsluha pak zaznamená jen rozdíly oproti plánovacím kalendářům osob





Napojení na docházkový terminál

  • Zápis denní mzdové docházky je plně spojen s nastavením v plánovacích kalendářích (zahájení pracovní doby, doba přípravy, přestávky, …)
  • Na docházkový systém IMES je možno napojit i většinu docházkových terminálů externích firem







Podklad pro automatizované zpracování sumární měsíční docházky a dokladů hrubých mezd v plné návaznosti na vlastní vnitropodnikové směrnice odměňování - automatizované zpracování:

  • Všech příplatků a přesčasů
  • Placené přesčasy, evidenční i formou výpočtu částky prémií (nadlimitní přesčasy)
  • Konto pracovní doby








Docházkový terminál

  • Spolu s modulem docházky nabízíme i vlastní docházkové terminály v kvalitním provedení za výhodných cenových podmínek
  • Docházkový terminál je připojen do počítačové sítě a data o průchodech zaměstnanců ukládá on-line na centrální server. Data docházky jsou pak přístupná registrovaným uživatelům pro zobrazení, tisk, opravy či export
  • Zařízení mohou dále sloužit pro otevírání vstupních dveří a odblokování turniketů
  • Samozřejmostí je ovládání z klávesnice, zobrazení informací o odpracované době na displeji, vedle on-line provozu i of-line provoz, zálohy proti výpadku elektrické energiie a připojení do sítě Ethernet












Základní výhody

  • spolehlivý a ekonomicky výhodný systém - zvýšíte dochvilnost svých zaměstnanců a snížíte administrativu docházkové agendy
  • široké možnosti nastavení uživatelských parametrů
  • tvorba pracovních kalendářů
  • definice typů pracovních dnů, volná, periodická, variabilní, směnová pracovní doba
  • přiřazení mzdových složek na terminály
  • evidence a automatické generování přestávek, přesčasů a příplatků
  • ruční korekce časových dat
  • možnost vkládání ručních údajů nebo oprav
  • měsíční uzávěrky

Máte zájem? Kontaktujte nás


Adresa společnosti

logo
SOFTWARE OK Příbram, s.r.o.
tř. Kpt. Olesinského 43
261 01 Příbram II
E-mail
hotline@softok.cz
Najděte nás na Facebooku
Načítám, prosím vydržte...